forex trading logo

Εκπαιδευτήρια

Οι μαθητές

ανιχνεύουν

τις έννοιες:

ηγεσία

μοναδικότητα 

πολλαπλοί τύποι νοημοσύνης

ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΛΟΓΟΣ Σχολείο: Χαρά ή Λύπη
Σχολείο: Χαρά ή Λύπη | Εκτύπωση |
Συντάχθηκε απο τον/την Δημοσθενιάδης Αλέξανδρος   

 

<<Το πιο σημαντικό>>, <<Η χειρότερη στιγμή>> <<Ανέμελα χρόνια>> όπως και να το πεις τα σχολικά χρόνια προκαλόυν ποικίλα συναισθήματα.
Αναζητήσαμε την αλήθεια μέσα από το διάλογο επτά μαθητών διαφορερικών σχολείων οι οποίοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε τέσσερις ερωτήσεις που ενδιαφέρουν όλους, τα παιδιά , τους γονείς αλλά και του εκπαιδευτικούς.
Η Μαρία και ο Δημήτρης μαθητές Γυμνασίου  η Μαριλίζα , ο Γιάννης Ν, ο Γιάννης Π, ο Στάυρος και ο Κωνσταντίνος εκφράζουν την γνώμη τους πιθανώς εκπροσωπώντας την πλειοψηφία των μαθητών.
  • Δημοσιογράφος: Τι συναισθήματα σου προκαλεί το σχολείο;
Kωνσταντίνος : Μου προκαλεί χαρά, γιατί συναντώ τους φίλους μου αλλά και βαρεμάρα.
Σταύρος: Ανάμεικτα συναισθήματα , συμφωνώ. Οι φίλοι είναι σημαντικοί.
Γιάννης Π: Συμφωνώ απολύτως,
Μαρία: Έχει καταντήσει ρουτίνα και τα περισσότερα παιδιά την ώρα του μαθήματος βαριούνται.
Μαριλίζα: Δεν είναι ακριβώς έτσι,  παρ’όλο που το πρόγραμμα είναι πιεστικό εμπλουτίζω τις γνώσεις μου και φυσικά βλέπω τους φίλους μου.
  • Δημοσιογράφος:Πώς θα μπορούσε να γίνει πιο ελκυστικό?
Γιάννης Ν: Θα έπρεπε να διαλέγουμε εμείς τα μαθήματα που διδασκόμαστε και       να μην βασιζόμαστε στην στείρα απομνημόνευση.
Κωνσταντίνος: Να είχαμε διαδικτυακά μαθήματα.
Γιάννης Π: Το καλύτερο, εργασίες μόνο στο internet
Μαριλίζα: Με κουράζει η βαθμοθηρία
Δημήτρης: Άρα, όλοι συμφωνούμε πως αντί της ατελείωτης θεωρίας θα έπρεπε να έχουμε δράσεις και βιωματική γνώση.
Σταύρος: Εγώ πάντως ελκυστικό θεωρώ το σχολείο που έχει πολλά κορίτσια.
  • Δημοσιογράφος:Tι θα έκανε σχολείο του σήμερα, σχολείο του μέλλοντος;
Γιάννης Ν: Aντί βιβλία να είχαμε e-books
Kωνσταντίνος : Διαδυκτιακά μαθήματα και χρήση internet. Έτσι θα ήταν το μάθημα λιγότερο βαρετό.
Δημήτρης: Ίσως θα έπρεπε να κάνουμε μάθημα από το σπίτι και να δημιουργηθεί ένα παγκόσμιο σύστημα εξετασης.
Μαρία: Καλά, τώρα  ίσως υπερβάλλεις. Αλλά σίγουρα το μέλλον είναι το internet και η ελεύθερη επιλογή της σχολικής ύλης.
Ο Σωκράτης με τη Διακελκτική οδηγούνταν στην ανακάλυψη νέων συμπερασμάτων και νέων προσεγγίσεων της αλήθειας.
Σας αφήνουμε να οδηγηθείτε στα δικά σας συμπεράσματα

Ευχαριστώ τους μαθητές:
Γρηγοροπούλου Μαριλίζα , 17 ετών ( Ωθηση)
Νίκανδρος Ιωάννης ,            16 ετών ( Ελληνογερμανική Αγωγή)
Μπούτσικος Σταύρος ,         18 ετών (Εκπαιδευτήρια Κωστέα – Γείτονα)
Παπαδοπούλου Μαρία,        14 ετών (Γυμνάσιο Βουτζά)
Παπαχρόνης Ιωάννης,          16 ετών (Νέα Γενιά Ζηρίδη)
Σουλτάτης Κων/νος ,            15 ετών (Αρσάκειο)
Τσιάκος Δημήτρης,              14 ετών (Γυμνάσιο Ν. Μάκρης)
Δημοσιογράφος :                  Δημοσθενιάδης Αλέξανδρος

 

Ώρα




Με την υποστήριξη του Joomla!. Designed by: channel no.5 ssi Valid XHTML and CSS.